Outdoor – to styl życia i aktywności, które łączą ludzi z przyrodą poprzez różnorodne zajęcia na świeżym powietrzu. Obejmuje to szeroki zakres działań, takich jak wspinaczka, kajakarstwo, wędrówki górskie i camping. My łączymy outdoor z edukacją.Dzięki temu powstaje idealna przestrzeń do nauki poprzez doświadczanie! Nauczysz się dużo więcej o sobie i innych, jeśli to poczujesz i przeżyjesz. Bardzo często klasyczna edukacja nie daje takiej możliwości. Dlatego zapraszamy na nasze warsztaty. Dopasowujemy je do potrzeb grupy.
Dla KOGO robimy warsztaty?
POZNAJ SZCZEGÓŁY
Cele ustalamy zawsze indywidualnie by dopasować doświadczenie
Pracujemy w oparciu o nurty experiential i outdoor education, czyli tzw. pedagogikę przygody, która bazuje na nauce poprzez wspólne, grupowe doświadczenie najlepiej w przyjaznym otoczeniu przyrody. Uczestnicy nabywają bezcenne umiejętności społeczne w drodze wspólnej zabawy. Gry zawsze kończą się refleksją umożliwiającym tzw. transfer wiedzy (przeniesienie) doświadczeń z gry do realnego życia. Działania pozwalają na wzajemne poznanie się osób pracujących/uczących się ze sobą z innej perspektywy. Uczestnicy poznają swoje mocne i słabe strony oraz odkrywają nieznany wcześniej potencjał zespołu.W gry wplatamy różnorodne zadania, a gdy tylko jest taka możliwość, zapraszamy uczestników na mobilny park linowy. Ponieważ kluczowym elementem naszych działań jest refleksja, niezbędna do realnego rozwoju kompetencji, najlepsze rezultaty osiągamy w pracy z uczestnikami powyżej 13. roku życia.
Grupa
Podstawowy moduł działań dla grupy do 25 osób to min. 2 godz. zegarowe.
Trenerzy
Zajęcia prowadzą nasi trenerzy posiadający praktyczne doświadczenie oraz certyfikaty. Warsztaty prowadzimy w j. polskim oraz angielskim.
Teren
Warsztaty prowadzimy głównie obok swojej siedziby na ul. Jazdów 8/2.
Realizujemy też warsztaty wyjazdowe. Możemy dojechać do Was w każde miejsce w Polsce (po sprawdzeniu warunków niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów).
Przykładowe cele realizowane poprzez warsztaty outdoorowe
budowanie i integracja zespołu (również w sytuacji nowej np. zmiana klasy czy fuzja przedsiębiorstw)
usprawnienie pracy istniejącego zespołu (rozwój silnych stron i rozwiązanie najistotniejszych problemów, refleksja nad dotychczasową współpracą i propozycje usprawnień)
trening umiejętności społecznych dla grup o specjalnych potrzebach (np. podopieczni z zespołem Aspergera)
zdefiniowanie ról zespołowych, zmiana ról, nowe role w zespole
utrzymanie motywacji zespołu w momentach zmian i kryzysów
wzmocnienie formalnych i nieformalnych relacji
poszukiwanie nowego potencjału w zespole, odkrywanie talentów
budowanie zaufania nauczyciel-uczeń czy lider – pracownik