Fundacja Pracownia Nauki i Przygody do swojego zespołu poszukuje E-commerce manager do  sklepu internetowego.

Jeżeli jesteś osobą, która ma doświadczenie w zakresie e-commerce, jesteś osobą kreatywną i lubisz mieć przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań, praca z klientem nie jest dla Ciebie przeszkodą, chcesz razem z nami rozwijać działania – dołącz do naszego zespołu!

Menager/ka sklepu internetowego

Poszukujemy osoby do pracy hybrydowej w wymiarze 60h miesięcznie  (z możliwością rozszerzenia do 80h  (zakładamy 2 razy w tygodniu stacjonarnie i raz zdalnie), w Domku Przygody ul. Jazdów 8/2 w Warszawie.

Proponujemy wynagrodzenie w przedziale 2300 zł – 3600 zł brutto (w zależności od doświadczenia) na podstawie umowy cywilno-prawnej lub B2B. Z możliwością ciągłego rozwoju zawodowego.

Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:

  • promocję oraz pozyskiwanie nowych klientów

  • poszukiwanie i wprowadzanie nowych produktów

  • bieżącą obsługę klienta – kontakt telefoniczny oraz mailowy

  • obsługę zamówień – planowanie, organizację, monitoring zamówionych produktów

  • kontakt z dostawcami i podwykonawcami – stolarzem, krawcowymi, drukarniami itd.

  • monitoring magazynu – zamawianie brakujących materiałów i produktów

  • aktualizacja i monitoring systemu sprzedaży (Prestashop)

  • obsługa zewnętrznych platform sprzedażowych (np. Allegro)

  • wystawianie faktur

Praca z nami to też przestrzeń do kreatywnych działań, sam_a lub wspólnie z zespołem Fundacji możesz wymyślać, prototypować i wdrażać zupełnie nowe produkty i pomysły na działania!

Oferujemy:

  • udział w rozwojowych działaniach, aktywnościach i projektach Fundacji

  • pracę dla organizacji pozarządowej wraz z pasjonatami edukacji i outdoor education

  • możliwość wdrażania swoich pomysłów, podejmowania inicjatyw i swobodę działania

  • niezbędne narzędzia do Twojej pracy

  • otwartość na zmiany i usprawnienia

  • realny wpływ na kierunek rozwoju i działania

  • szkolenie z wykorzystania narzędzi sprzedawanych w sklepie

  • wsparcie w Twoim rozwoju z zakresu e-commerce i nie tylko!

Jesteś doskonałą osobą na to miejsce, jeżeli:

  • masz min. 2 letnie doświadczenie w branży e-commerce

  • znasz systemy CMS (pracujemy na systemie PrestaShop)

  • charakteryzują Cię wysokie kompetencje organizacyjne i interpersonalne

  • jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną, potrafisz priorytetyzować zadania

  • masz orientację na cel oraz realizację zadań

  • potrafisz pracować w zespole

  • szybko się uczysz i chcesz się rozwijać

  • masz łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem oraz rozwiązywaniu problemów

  • jesteś osobą kreatywną, poszukującą rozwiązań

  • znasz obsługę pakiet MS Office

  • znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientem oraz podwykonawcami

  • umiejętność planowania i realizacji strategii marketingowych w e-commerce, w tym kampanii reklamowych w internecie z wykorzystaniem social mediów i Google Ads

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość systemu PrestaShop

  • prawo jazdy kat. B

  • znasz narzędzia analityczne, w tym Google Analytics

  • znajomość SEO i SEM oraz narzędziami do pozycjonowania stron nie jest Ci obca

Jak będzie przebiegać rekrutacja?

  1. Wypełniasz formularz, który pozwoli nam poznać Cię trochę lepiej i sprawdzić Twoje umiejętności, ale także poznać Twoją opinię o naszym sklepie

  2. Po zakończeniu zbierania zgłoszeń skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na spotkanie

  3. Spotkanie rekrutacyjne, na którym będziemy mogli poznać się nawzajem, porozmawiać o wyzwaniach, na które się natknęliśmy oraz o warunkach współpracy

Nie czekaj, wypełnij poniższy formularz i dołącz do naszego zespołu!
Na zgłoszenia czekamy do 15 kwietnia 2024 r.