Działania międzynarodowe

Jesteśmy członkiem dwóch międzynarodowych organizacji:
eoe logo_oatW ramach Outdoors as a Tool organizujemy wymiany międzynarodowe i szkolenia trenerskie. Nowości z OaT znajdziecie na stronie projektu: >>>

Projekty w których wzięliśmy udział w ostatnich latach:

2020

Erasmus+, „Overwork the process” seminar, 2019-2-PL01-KA105-066214, applicant: PNiP

2019

The Education, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA), 608398-EPP-1-2019-1-GE-EPPKA2-CBY-EP-CSF, applicant: YOUTH ASSOCIATION DRONI

Erasmus+, „℅M²UN1C@10N” training course,   2019-1-PL01-KA105-063110, applicant: PNiP

Erasmus+, „Game On” youth exchange, 2019-1-PL01-KA105-062781, applicant: PNIP

Erasmus+, 2019-1-NL02-KA105-002468  – youth exchange applicant: Buitendoor
Erasmus+, 2019-2-NL02-KA105-002552 – Outdoors as a tool – Train the trainers applicant: Buitendoor

2018

Erasmus+, „From thought to knot” KA105-F604CDD8, applicant: PNiP

Erasmus+, „Fearless – Training Course”,KA105, applicatnt: Piedzīvojuma Gars

Erasmus+, „Train the Trainers”, 2018-2-NL02-KA105-002176, applicant: Buitendoor

Erasmus+, 2018-1-NL02-KA105-002074 – youth exchange, applicant: Buitendoor
Erasmus+, 2018-1-NL02-KA105-002070 – training Communication for youth, applicant: Buitendoor

2017

Erasmus+, „Experiential Education for social inclusion”, 2016-3-PL01-KA105-035395,  applicant: PNiP

Erasmus+, „Follow your compass not your clock”, KA105, applicant: Buitendoor

Co słychać w programie?

Game it out! Przełożony na lato ’21

Z przykrością informujemy, że z powodu utrzymujących się trudności z podróżowaniem i restrykcjami z tym związanymi, zmuszeni jesteśmy przełożyć kurs projektowania planszowych gier edukacyjnych „Game it out!” na lato 2021. Dziękujemy wszystkim, którzy wspierali nas w dużym wysiłku zmierzającym do ratowania tego wydarzenia mimo pandemii. Projekt przekładamy na . . . [Czytaj dalej »]
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kryzys w procesie grupowym: wyniki eksperckiego seminarium

Na początku 2020 roku zorganizowaliśmy międzynarodowe seminarium eksperckie dotyczące kryzysów w procesie grupowy. W jego rezultacie powstał „algorytm” oraz dwa artykuły pomagające trenerom w reakcji na tego typu zdarzenia. Zachęcamy do zapoznania się z materiałami! TUTAJ >>> relacja z seminarium TUTAJ >>> historia pomysłu na cały . . . [Czytaj dalej »]
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2 miesięczny staż w organizacji outdoorowej w Holandii

Chciałabyś/chciałbyś dobrze poznać zasady działania dużej, prężnej organizacji outdoorowej? Wziąć udział w szeregu obozów, szkoleń, programów dla dzieci, młodzieży i dorosłych? Nauczyć się wspinaczki, wypraw rowerowych, kajaków? Podszkolić angielski? Dołącz do programu wolontariackiego naszej fundacji i pojedź na taki właśnie staż do naszej partnerskiej organizacji – Buitendoor! Jak to . . . [Czytaj dalej »]
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Relacja z outdoorowego kursu trenerskiego cz.2

W dniach 7-12.02.2020, w holenderskim miasteczku Ommen, odbyła się druga część outdoorowego kursu trenerskiego 2019/2020, którego gospodarzem była lokalna fundacja Olde Vechte, zaprzyjaźniona z organizatorem z Buitendoor. W trakcie drugiej części kursu w Ommen mieliśmy okazję sprawdzić swoich sił w roli trenerów i wykorzystać umiejętności i wiedzę zdobytą podczas . . . [Czytaj dalej »]
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Przepracować trudne sytuacje – relacja z seminarium „Overwork the process”

Rok 2020 zaczęliśmy międzynarodowo i rozwojowo. Między 12 a 18 stycznia we Wrocławiu zorganizowaliśmy seminarium „Overwork the process” dla doświadczonych trenerów i trenerek, podczas którego pracowaliśmy nad tym, jak radzić sobie w kryzysowych sytuacjach w pracy edukatorskiej. W seminarium (prowadzonym przez Carlosa Bobberta i Agę Leśny) wzięły udział osoby . . . [Czytaj dalej »]
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .